Prenumerera och dela

solig lördag

Publicerad 2011-03-19 11:35:13 i Allmänt

vad glad jag blir att det är sol ute idag:)))) så snart ska jag göra mig klar och hämta julia och gå ut! tror jag ska gå ner på centrum en sväng och kolla om man hittar någonting roligt där. trodde jag skulle få med mig ante eftersom de va han som sa vi skulle kliva upp tidigt, men icke! (nu är han uppe:P)

igår kväll lämna vi bort julia hos mormor, och sen for vi in till stan och käkade på athena,mumsi! efter maten gick vi på bio, hur många lingon finns det i världen? hur bra som helst, tycker alla borde se den! sen for vi hem och la oss och kolla på två filmer. mysigt kväll med älskling:)

ikväll få vi se vad som händer:)
ha en bra dag
kram
Kommentarer
Kommentera inlägget här
Klicka i för att spara dina uppgifter
Publiceras ej