Prenumerera och dela

en unge i minuten

Publicerad 2011-03-14 23:40:15 i Bilder Julia

älskar det programet! såg det första gången idag eftersom förra måndagen glömde jag trodligen bort det! men man får verkligen en flashbacks när man ser dom unga paren snart ska bli föräldrar ! jag minns verkligen hur ont det gjorde, den smärtan går inte att beskriva! och även fast man ser och vet hur jävla ont det gör, så längtar jag faktiskt tills nästa gång , det är specielt på något sätt.

ligger just nu i sängen, ska försöka att hålla mig vaken tills ante kommer hem! vilket kan bli svårt, är riktigt trött efter inatt, julia har feber och det slutade med att hon har varit rätt stökig inatt. har faktiskt inte gjort så mycket idag, har sovit rätt mycke faktiskt och bara tagit det lugge! skönt det med:)


världens sötaste! extra söt när hon ska dra ihop näsan och ögonen sådär hih:)
Kommentarer
Postat av: Anonym

Kommentar publicerad 2011-03-15 08:47:49

en riktig sötnöt;)

Postat av: Magda

Kommentar publicerad 2011-03-15 13:50:08

Tack Emma! De kommer bli skit roligt, även fast jag trivs super här hemma på Hammarn:) Hur går de för dig, hittat nått jobb?

Kommentera inlägget här
Klicka i för att spara dina uppgifter
Publiceras ej