Prenumerera och dela

tips till gravida!

Publicerad 2011-07-27 18:00:29 i Allmänt

eller ja, folk som mår illa också! men eftersom jag har mått så jäkla illa precis HELA tiden så fick jag höra om "må illa armband" som fanns att köpa på apoteket, så jag tog och köpte dom, och dom är verkligen hur bra som helst, funkar riktigt bra på mig, dom hjälper att ta bort illamåendet,  så jag har princip haft på mig dom hela tiden, nu på slutet har jag börjat tagit av mig dom, men jag märker att så fort jag inte har på mig dom så mår jag illa igen, jag hoppas jag slipper må illa snart, det är verkligen inte roligt, såhär länge mådde jag aldrig illa med julia det började avtog ungefär i vecka 10-11


såhär ser dom ut, dom finns i olika färger!



Kommentarer
Postat av: emilie

Kommentar publicerad 2011-07-27 22:24:55

grattis, när är det dags`?

Postat av: Mariana

Kommentar publicerad 2011-07-28 14:16:12

smart att dom kom på sånna nu när jag inte är gravid längre.. Hade världens illamående när jag väntade Noomi.. tror det avtog när jag va i v.20 :O

Postat av: linnea

Kommentar publicerad 2011-08-01 09:29:13

Jag hade såna där när jag väntade Lovisa, minns inte riktigt om dom hjälpte så mycket. När jag väntade Frida så åt jag åksjukstabletter, men jag tyckte inte dom funkade så speciellt bra. Av dom blev jag alldeles snurrig, fick typ yrsel. Hoppas verkligen att illamåendet försvinner, för de är ju verkligen inte roligt. Grattis ännu en gång! :)

Kommentera inlägget här
Klicka i för att spara dina uppgifter
Publiceras ej