Prenumerera och dela

sluta spring

Publicerad 2011-12-22 23:22:59 i Allmänt


haha, ja coop personalen är rolig!

sitter och slår in dom sista julklapparna,men vart tvungen att ta en pause, puuh det är ju jobbigt!
ska försöka hålla mig vaken tills ante kommer hem, han skulle bara lasta upp sen fara hem,men mina ögon är på väg att gå i kors så vi får se!

var som sagt till stan idag, fick endå inte med mig allt jag skulle ha, så imorgon får jag handla dom sista klapparna på byn,men det går säkert bra:) tanken som räknas.

ne dax att fortsätta så jag får detta gjort..

Kommentarer
Postat av: stefan

Kommentar publicerad 2011-12-23 08:30:01

va duktig du e,att du orkar:) stor gravid o allt, fast det är ju ganska mysigt också att fixa,dona! önskar dig en underbar jul!!!! jul kramar från mig

Kommentera inlägget här
Klicka i för att spara dina uppgifter
Publiceras ej