Prenumerera och dela

josefin

Publicerad 2011-12-08 10:47:03 i Allmänt

ge mg receptet på din mintknäck:P så ska jag ge recept på apelsin knäck de är också as gott;)


god morgon, eller god förmiddag kanske man ska säga.. känner mig seg idag, har legat vaken inatt många timmar, segt! sen vaknade julia sju och då var det färdig sovet! gick ner och insåg att jag hade glömt julias välling hos mamma, och de enda hon äter är välling eftersom hon är dålig och inte äter speciellt mycket sen i lördags, så det var bara att klä på mig och julia, och ut i kylan och åka bort och hämta välling, sedan hem och satt på mora träsk sedan somnade jag till säkert 10 gånger i soffan, nu hade jag tänkt klä på mig och åka ner på affären och handla lite bakgrejer, ikväll kommer maria också:) skoj!

Kommentarer
Postat av: Ninnie-Mitt liv med 3 prinsar

Kommentar publicerad 2011-12-08 16:33:23

Vilken fin blogg du har =) och ursöt liten dotter



är du sugen på att följat åt på bloglovin??



kika in min tävlingar som ja har.. en avslutas i morgon och då kan man vinna namnlappar



ha de bäst



/Ninnie

Postat av: josefine

Kommentar publicerad 2011-12-08 20:28:04

det är samma recept som vanligt fast man her i lite mint, du kan få lite av mig om du vill :)

apelsinknäck jo de är gott, har gjort det massvis med gånger! jag och 3 till har haft att göra knäck i olika smaker som PA! :)

Postat av: maria

Kommentar publicerad 2011-12-08 22:09:37

säger bara en sak! världens finaste emma!:) du är toppen!!!!!!!!!!!

Postat av: Ninnie-Mitt liv med 3 prinsar

Kommentar publicerad 2011-12-08 22:33:26

Hej nu har ja lagt till dig på bloglovin :)



Glömde bort att sagt grattis till bebis nr 2 va mysigt att snart få nyss med en färsking. Min minsta är snart 1,2 år. Men ja fick ha han liten länge eftersom Mario föddes i v.31+6.



Har ni fått nå snö än?

Kommentera inlägget här
Klicka i för att spara dina uppgifter
Publiceras ej