Prenumerera och dela

godmorgon

Publicerad 2011-08-07 09:06:50 i Allmänt

jag och julia är uppe, hon sitter och leker med sitt nya bilgarage som jag och ante köpte till henne när vi var på semester,hon tycker väldigt mycket om det, hon har till och med sovit med en av bilarna som följde med och hon har fortfarande bilen i handen hehe.

jag ska väl strax ta och duscha, men det känns alltid som jobbigt att ta sig dit? undra varför. sen kanske vi åker bort till mamma och säger hej då till mina kusiner och mormor som har varit där och hälsat på. sen är det dax för jobb.

sen har jag tappat bort adressen till timecare, vet någon andressen dit så kan ni lämna en liten kommentar med andressen tack=)
Kommentarer
Postat av: Mary

Kommentar publicerad 2011-08-07 12:54:48

https://timecare.ragunda.se/TimePoolWeb/Public/login

Postat av: mariana

Kommentar publicerad 2011-08-07 13:06:06

timecare.ragunda.se/timepoolweb

Postat av: Jessica

Kommentar publicerad 2011-08-09 09:20:15

Tack :) ja de blev ju inte helt förjälvigt så det går att leva me :P



Grattis! :) Kul med en liten bebis :D

Kommentera inlägget här
Klicka i för att spara dina uppgifter
Publiceras ej