Prenumerera och dela

bilbingo = kaos!

Publicerad 2011-08-11 22:55:25 i Allmänt

äntligen är man hemma efter bilbingo, jag mamma, sofie saga och viktor åkte ner och spelade bilbingo, i pausen upptäcker vi att bilen har slut på ström,alltså vi kan inte tuta fall vi får bingo, vilken vi var nära att få på slutet flera gånger så alla var helt galna haha, och för det andra så kommer vi ju inte där i från, så när allt var slut åkte jag med sanna och malin och hämtade startkablar,men inget resultat eftersom batteriet på bwn sitter inte på samma ställe som andra bilar så vi fick inte till det, så dom skjusade hem mig, så jag fick hämta kingkaben så åkte jag ner på bingon igen och hämtade alla, men då kunnde vi inte låsa bilen, men vi lämnade bilen, skjussade hem sofie och saga och tillbaka, som tur va var pappa på vägarna förbi så han fick komma och hjälpa. nu så är vi alla hemma igen .

så nu tänker jag lägga mig och hoppas jag får sova länge imorgon bitti;) eller får hoppas julia tänkt ta sovmorgon:)

godnatt.
Kommentarer
Kommentera inlägget här
Klicka i för att spara dina uppgifter
Publiceras ej