Prenumerera och dela

stockholms tripp

Publicerad 2011-04-17 23:13:07 i Allmänt

i onsdags natt for vi ner till stockholm, sista gången vi far ner på en natt, julia sov hur dålig som helst. vaknade till flera gånger. jag sov väl till och från mest hela tiden. kom ner på torsdags morgon, åkte till antes mormor och hälsade på, sov även en stund innan vi for vidare till Lotta, ( antes faster ) på fredagen åkte vi till antes morfar och ragna och åt middag och hade trevligt. fick jätte fina kläder till Julia sen dom var i thailand.

lördags var det dags för 30 års fest! antes morbror fyllde år. det var anledningen till att vi åkte ner:) var en kul kväll där också, även fast man nästan var nykter, men man ville va pigg när man skulle åka hem dagen efter.

ikväll var det meningen att jag skulle tvätta upp alla tvätt hade jag tänk, men jag har en så länge bara fått in en tvätt, men jag är hur trött som helst så jag har inte orkat gjort någonting och tänkte lägga mig och sova alldeles strax, man blir väl trött och slut att vara borta kanske..

imorgon är det dax för jobb och körskola.. tyvärr har jag inga bilder eftersom våran kamera har pajjat, har några på mobilen, kanske lägger in dom sen!
Kommentarer
Kommentera inlägget här
Klicka i för att spara dina uppgifter
Publiceras ej