Prenumerera och dela

frukt

Publicerad 2011-04-26 21:28:49 i Bilder Julia

ikväll har jag både ätit jordgubbar och passionsfrukt, hur gott som helst! godare en godis ju. igår kväll gjorde jag i ordning färsk annanas, och skärde ut ringar med min nya annanas skärare, hur bra som helst är den, har fått den utav farmor.

ikväll har jag putats fönster, torkat golv, sen gått runt kullsta. nu gör jag just inte så mycket, väntar på att ante ska komma hem, men lär nog får vänta ett tag till :(




scania såklart:)
kläderna har hon fått idag:)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kommentar publicerad 2011-04-26 23:10:01

gud såsöt hon är:) haha förstår att det är scania som gäller i eran familj:)nice!!

Postat av: felicia - 19 år och mamma

Kommentar publicerad 2011-04-27 12:07:23

tack! din med =)

Kommentera inlägget här
Klicka i för att spara dina uppgifter
Publiceras ej