Prenumerera och dela

söndag

Publicerad 2010-09-26 21:32:48 i Allmänt

söndag idag, helgen är slut och en ny vecka väntar.. skönt endå. helgen har varit lugn för min del,vart besviken över en del saker, man ska inte alltid ta saker bara förgivet.. men men gjort är gjort.

idag har jag varit ute med julia mest hela dagen, först gick vi på en långpromenad, sen har jag varit och lekt i lekparken med henne. sen så var jag och ante ner på kaffestugan och hämtade mat! gott och skönt att slippa laga mat, städade köket förut ochså. så då var det extra skönt att inte behöva riva fram massa där.

ne nu har jag inte så mycke annat onödigt att skriva, blir nog en tidig kväll ikväll, är jätte trött!
Kommentarer
Postat av: Anonym

Kommentar publicerad 2010-09-27 14:58:25

nu är jag igång igen!

Postat av: mariana

Kommentar publicerad 2010-09-27 22:41:22

Distans teori tror ja de hette :) kostar 300 kr. Smidigare att plugga hemma istället för att först fixa barnvakt och ytterliggare skjuts till hammarn :p

Kommentera inlägget här
Klicka i för att spara dina uppgifter
Publiceras ej