Prenumerera och dela

måndag

Publicerad 2010-09-13 10:50:17 i Allmänt

och helgen är över!  julia sover och jag sitter här med en snorig näsa, är förskyld! hela familjen är sjuk tror jag, fast julia är på bättringsvägar och de är huvudsaken men både jag och ante är förskylda. helgen vart lugn, ante hjälpte nettan att flytta så jag var dit och tog lite saker som hon inte skulle ha kvar, lite blommor och kastruller och sånt där bra att ha saker.

få se vad den här dagen har att erbjuda, ska försöka plugga lite körkort, hittade igen en skiva jag fick låna av anna för länge sen med körkorts frågor sen hade pappa en skiva så ska plugga med det idag, lite senare när jag får barnvakt åt jullan.

hörs hej!
Kommentarer
Postat av: LORISSALOVEBOMB

Kommentar publicerad 2010-09-13 13:24:49

tack för din åsikt :D

Kommentera inlägget här
Klicka i för att spara dina uppgifter
Publiceras ej