Prenumerera och dela

middag avklarad

Publicerad 2010-10-06 18:12:21 i Allmänt

idag gjorde jag köttfärslimpa till middag och det vart faktiskt gott har aldrig riktigt tyckt om köttfärslimpa eller nånsin lagat det till middag, men idag gjorde jag det och resultatet vart bra:) mycket enkelt att göra ochså!

var på familjecentralen idag efter jag haft körlektion, så jag gjorde en hand och ett fotavtryck på julia i trolldeg,jätte fint, har lite beslutångest om jag ska måla det när det torkat eller om jag ska låta det vara som det är, är ju faktiskt fint det ochså:) så träffade vi malin och melissa synd att julia vart trött nästan på en gång när dom kom för då var det bara att åka hem.

ne nu ska jag plocka ihop i köket, sen ska jag vara lat resten av kvällen! hej
Kommentarer
Kommentera inlägget här
Klicka i för att spara dina uppgifter
Publiceras ej