Prenumerera och dela

körlektion

Publicerad 2010-10-05 10:16:06 i Allmänt

imorse hade jag min första körlektion det gick faktiskt bättre en förväntat! så jag känner mig nöjd. har min andra imorgon bitti samma tid, sen skulle jag få på fredag ochså! måste försöka komma igång hehe.

annars så värkar det bli en ganska trist dag, julia sover ute i vagen så ska försöka gå ut en sväng nu. igår gick jag malin diana runt kullsta. så idag ska jag försöka ut och gå igen. skulle ju börja träna förra veckan, men vet någon vart man kan träna? uppe på hotellet fick man bara träna pass, och det vill jag inte!

ne nu är de bäst jag går ut innan jag somnar, är så himla trött idag!

Kommentarer
Postat av: Magda

Kommentar publicerad 2010-10-05 22:09:56

På gammla kulstaskolan har dom gym:-)

Kommentera inlägget här
Klicka i för att spara dina uppgifter
Publiceras ej