Prenumerera och dela

julbord och julskyltning

Publicerad 2010-11-28 17:59:42 i Allmänt

första advent idag. snart jul och vi har inte köpt en enda julklapp, eller jo nu ljög jag, har faktikst beställt lite med jultidningar som jag ska slå in vilken dag som helst, men allt annat då? lär väl stressas ihjäl sig som vanligt på slutet.

idag förmiddag åkte vi till sollefteå och åt julbord. sen åkte vi vidare på julskyltning här på hammarn men det fanns ingenting, blir bara tråkigare för varje år, tist för barnen tycker jag. åkte hem nästan på en gång julia var alldeles röd och kall på kinderna.

alldeles nyss ropade ante att jag skulle komma ner i källaren, då har han och pappa kopplat in torktummlaren, yippie! äntligen:D skönt att kunna torka kläderna lite snabbt om det ska användas och fortfarande är blött!

ne nu ska jag slänga lite soper! sen vidare till mamma och pappa och se sista ansnittet av ensam mamma söker eftersom inte kanalerna funkar här, grr!

Kommentarer
Kommentera inlägget här
Klicka i för att spara dina uppgifter
Publiceras ej