Prenumerera och dela

lite frågor

Publicerad 2010-05-25 00:30:56 i Allmänt

När fick du reda på att du var gravid? kännde på mig det hela tiden, men i vecka 7 gjorde jag testet.

Blev det en chock? ja.

Hur gammal var du? 18.

spydde du mycket? från vecka 9 till 12 ungefär, sen lite grann på slutet.

Ditt sf mått som störst? 38 om jag inte minns fel

Hade du mycke foglossning? ingenting alls.

Har du fått bristningar? ja lite på magen.

Trodde du att det var en pojke eller flicka? först en pojke,sen en flicka, men på slutet trodde jag mest en flicka.

vad hoppades du på? spelade ingen roll, bara på att barnet skulle va friskt.

gick du över tiden? ja 4 dagar

Hur var förlossningen? både bra och jobbig.

Hur många var inne i förlossningsrummet? när själva krystvärkarna började var det två barnmorsker. och ante.

Hade du någon nära med dig? ja ante.

Vilket BB födde du på? östersunds BB.

Var allting värt det? ja absolut! finns ingenting jag ångrar av mitt val att behålla henne. hon är det bästa som finns.

Kommentarer
Kommentera inlägget här
Klicka i för att spara dina uppgifter
Publiceras ej