Prenumerera och dela

halloj

Publicerad 2010-05-12 20:52:17 i Allmänt

känner att jag vill göra en ny header igen..(Line) haha.. lite mer sommrig.

idag har det varit jätte bra väder så jag har mest varit ute hela dagen, först kom maria hit så då gick vi och åt, sen gick vi och köpte glass:) jätte kul att vara med henne.<3

sen har jag krattat lite och rensat båda rabatterna. och imorgon blire krattning. hoppas det blir lika fint väder resten av veckan, tycker det är dax för lite värme! Nu väntar jag på ante ska komma så man kan äta någongång, har gjort tacos! mumms!
Kommentarer
Postat av: Maria

Kommentar publicerad 2010-05-12 21:33:33

haha jag åt också tacos, fy fan va gött de va!

Postat av: Line

Kommentar publicerad 2010-05-13 19:05:34

HAHA ja jag förstår dig. Nu vill man ha sommar- feelings!

Kommentera inlägget här
Klicka i för att spara dina uppgifter
Publiceras ej