Prenumerera och dela

tandvärk, ingen höjdare!

Publicerad 2010-03-16 10:08:10 i Allmänt

idag har jag världes tandvärk.. haft det lite titt som tätt i några dagar / veckor. så igår när jag var hos BM tänkte jag gå in till tandläkaren och höra om tid. men kom sedan på att kanske det inte är så smart att laga nu i slutet av graviditeten eftersom så fort jag ligger på rygg en liten längre tid så känns det som jag ska svimma, eller så blir jag snurrig och yr och på väg till att svimma. så får nog vänta till barnet är ute! aj aj

klockan är 10 och jag är vaken? jag vaknade 9 och var klar pigg. förstår inte varför jag vaknar så tidigt jämt nu. men det är ju för sig bara bra. Linnea ringde strax efter nio och sa att studentsakerna har kommit, vet inte om jag ska bli glad eller inte bry mig.. jag vill ju vara med på studenten, men endå inte för det känns fel på nått sätt, men endå så är det någonting som jag verkligen längtat till så varför inte?

idag ska jag iaf gå ut och gå. ska byta sängkläder i sovrummet ochså tror jag . det finns inge bättre en att lägga sig i en ren och nybäddad säng. företsten om ni kan något gott matrecept så skriv gärna det till mig! är så less på all mat nu för tiden.
Kommentarer
Postat av: linnea

Kommentar publicerad 2010-03-17 22:09:13

jag är medlem på en sida där jag hittade ett recept på en stek, lät hur gott som helst och ganska enkelt också! jag ska leta fram det så kan jag skicka det till dig, de lät verkligen super, super gott!

Postat av: Amcoff

Kommentar publicerad 2010-03-17 22:14:21

självklart ska du vara med på din egen student! Du går ju ut skolan. Självklart Emma! /Elin

Postat av: Anonym

Kommentar publicerad 2010-03-18 00:38:27

Emma, självklart att du ska vara med oss på studenten, något annat går vi inte med på! :) / Frida

Kommentera inlägget här
Klicka i för att spara dina uppgifter
Publiceras ej