Prenumerera och dela

BF. 24 mars 2O1O

Publicerad 2010-03-24 13:20:13 i Allmänt

idag är det den stora dagen som inte känns så speciellt stor. ingen bebis verkar vilja kika ut. :( idag har jag gått 280 dagar 40 veckor och 9 månader som gravid. kan inte fatta att jag gått så länge,de känns verkligen inte som det! men jag kommer garanterat att sakna min stora tjocka mage:) jag hoppas den vill kika ut snart, börjar bli så tungt att gå runt och bära på en stor mage hehe .

få se om den vill kika ut imorgon på min födelsedag vore dock endå roligt om den fick en egen födelsedag men kommer så fall bli den bästa födelsedagspresenten för mig om den skulle vilja kika ut imorgon=)

igår så var det förhoppningsvis sista gången hos bm ochså fast det sa jag förra gången ochså! :P men får hoppas den vill komma ut innan nästa vecka! nu ska jag göra mig klar. får se när jag skriver nästa gång:P
Kommentarer
Postat av: mariana

Kommentar publicerad 2010-03-25 18:38:19

jag kan ta med mig Noomi hem till dig så hon får kommunicera med din bebis å be den komma ut :)haha, ne men skämt åtsido.. jag är väldigt nyfiken på vad ni ska få för en :P hehe

Kommentera inlägget här
Klicka i för att spara dina uppgifter
Publiceras ej