Prenumerera och dela

22 mars 2O1O

Publicerad 2010-03-22 11:27:10 i Allmänt

hej hej

om två dagar går tiden ut.. och jag HOPPAS att bebisen vill kika ut innan torsdag, vill verkligen inte gå över tiden! men just nu är det alldeles lungt i magen och det verkar inte vilja kika ut någon bebis =( men vore endå lite skojigt om den kom på min födelsedag( torsdag) men så mycke längre vill jag inte gå över! kan inte fatta att jag om två dagar har gått 280 dagar och 40 veckor som gravid och full av längtan efter våran bebis! nu vill jag se vem som gömmer sig där inne.

idag får jag se vad som händer, kanske bara ta det lungt nu dom sista dagarna. tvätta och diska ska jag iaf göra, de gammla vanliga! men är så skapligt less på det nu. skulle kunna anställa en kokerska ochså som lagar mat varje dag! har inte alls lika mycke ork till någonting längre! är trött jämt. men det hör väl till nu i slutet.

nu ska jag göra mig klar för dagen! tjing

Kommentarer
Kommentera inlägget här
Klicka i för att spara dina uppgifter
Publiceras ej