Prenumerera och dela

mjölkallergi?

Publicerad 2010-07-11 20:23:00 i Allmänt

jag undrar om julia har blivit mjölkallergiker, så fort jag började med ersättningen pga jag tappade maten så spyr hon säkert mer en 20 gånger per dag. vi köpte en annan ersättning som finns på apoteket men den får man verkligen kämpa för att hon ens ska ta en lite svätt av,men det är väl bara att förtsätta kämpa tills hon tar den, dom säger att man kan få kämpa ett tag med den för den är så otroligt äcklig, men till slut så lär dom sig. hoppas hon blir bättre av den.

man gör inget annat en att tvätta spy kläder känns det som hehe. ante och viktor kollar på VM jag ska nog hänga tvätt och göra lite annat jox. hittade en sängstomme idag som jag vill ha! jag måste få den, den var skit snygg! får hoppas hon svara på mitt mail .
Kommentarer
Postat av: Line

Kommentar publicerad 2010-07-11 20:29:09

Alltså jag vet ju inte hur det är för bäbisar på 3 månader men när min lillebror var typ ett år så insåg vi att han var låglaktosintolerant (mjölkallergisk). Han hade jätte ont i magen & var ALLTID dålig i magen.. (du vet hur man ser), samma sak för mina 2 kusiner. Så tror hon kanske bara inte stål den sorten :) PUSS GUMMAN!

Kommentera inlägget här
Klicka i för att spara dina uppgifter
Publiceras ej