Prenumerera och dela

uppdatering

Publicerad 2010-01-25 15:32:01 i Allmänt

nu har jag precis fått i mig lite luch så nu mår jag bättre! var lite yr innan. men ska lägga mig på soffan en stund och vila. idag hos bm så svimmade jag, var inte alls roligt. vaknade av att jag helt plöstsligt låg på golvet, rätt otäckt. pga att jag svimmade var att hon kom åt en punkt i magen när hon skulle känna vart huvudet låg . och barnet ligger tydligen i säte just nu. så ändrar det sig inte så kan det bli snitt.

men det kan hindras ändras, har det inte ändras i vecka 35 så får vi remiss in till östersund. tur man har ante såna gånger då det faktiskt kan hända någonting:)<3

annars så var allt normalt. måtten kan vara lite felaktiga eftersom den ligger lite snett.
annars idag vet jag inte vad jag ska göra, ta det lungt iaf. ska lägga mig på soffan så mår jag säkert bättre. ikväll är det familjen anorlunda ochså så det får jag inte missa. lägger in en bild sedan på sängen som är klar, så fin:)

kram
Kommentarer
Postat av: Linnea

Kommentar publicerad 2010-01-25 19:07:14

Tråkigt att den låg i säte, hoppas den vänder sig! Jag kom och tänka på dig idag när jag såg att vi hade 4 bodys för 100 kronor, fanns både lång och kortärmade. Alltså på barnens hus :P

Postat av: Lins

Kommentar publicerad 2010-01-25 20:59:49

vad trist, men den vänder sig nog :D <3

Postat av: Anonym

Kommentar publicerad 2010-01-25 21:32:35

usch va otäckt att svimma!hoppas du mår bättre nu,o att bebisen hinner ändra läge. kram

Postat av: Linnea

Kommentar publicerad 2010-01-27 11:35:39

Ja, man kan ju hoppas det, så du får uppleva förlossningen, det är tyo det bästa med hela graviditeten tycker jag! :) Ja, jag tycker du ska börja där. Men man måste ringa först tror jag och säga att man vill börja där, så får man komma dit på en provgång först.

Kommentera inlägget här
Klicka i för att spara dina uppgifter
Publiceras ej