Prenumerera och dela

ge mig ett jobb

Publicerad 2010-01-03 02:21:04 i Allmänt

jag vill ha ett jobb! tror faktiskt att jag ska skriva in mig på arbetsförmedlingen. för jag vill verkligen ha ett jobb och tjäna pengar! har hittat hur mycke som helst på internet jag vill ha, bla , kläder, tapeter hur fina som helst har ja hittat. och barnsaker och massa annat roligt. så nu är jag verkligen pepp på ett jobb haha .

fast för sig så är det bara två månader kvar till bebisen ska kika ut men man vet aldrig det kanske gå. ska försöka så gott jag kan. ut och gå imorgon ska jag göra ochså, har börjat med det nu, så länge de inte är för kallt. men idag gick jag en sväng och de va nästan för kallt. ne nu ska ja hoppa i säng bara filmen är slut, ska inte sova bort morgon dan. natti

Kommentarer
Postat av: Malin

Kommentar publicerad 2010-01-03 12:13:09

Tror inte chanserna att få få ett jobb här på hammarn är så stor faktiskt. Tråkigt nog. Vi kanske ska starta nå eget? :)

Postat av: Anonym

Kommentar publicerad 2010-01-04 21:06:41

ha en bra dag!

Postat av: Anonym

Kommentar publicerad 2010-01-04 23:28:20

ja jag ska kolla så jag snackade om rätt saker så självklart. :) Man vet jag aldrig, kan ha missuppfattat. Men jag TROR :D haha

Kommentera inlägget här
Klicka i för att spara dina uppgifter
Publiceras ej