Prenumerera och dela

familjen annorlunda

Publicerad 2010-01-11 18:31:23 i Allmänt

det måste jag se ikväll, man får följa tre familjer som har , 10, 8 , 9 barn tror jag det var? efter det var det spårlöst så det ska jag ochså se. äntligen börjar lite program på tvn börja, tycker det varit så mycke världelöst. så nu hoppas jag andra avenyn börjar snart igen, någon som vet när? och robinsson på lördagar, en annan del av köping på söndagar. så nu har man några program man kan se iaf.

har försökt mig på att göra en header.. men det går inte ritkigt som jag vill.. finns det ingen snäll stjäl där ute? som kan hjälpa till.
Kommentarer
Postat av: Frida

Kommentar publicerad 2010-01-12 15:42:25

Andra avenyn börjar 20 januari :)

Postat av: Linnea

Kommentar publicerad 2010-01-14 20:32:48

Jag såg också på Familjen Annorlunda. Snacka om att man klagar över ett barn ibland, tänk vad rörigt de må vara att ha 10 ungar. Jag skulle nog ha stressat ihjäl mig, är förvånad hur föräldrarna är så lugna. Jag skulle ha panik över vart alla var någonstans hela tiden... :D

Kommentera inlägget här
Klicka i för att spara dina uppgifter
Publiceras ej