Prenumerera och dela

det brinner !

Publicerad 2010-01-17 19:57:14 i Allmänt

gud vad alla hetsar upp sig över att det brinner i centrala östersund! tydligen i lindex huset! på facebook har dom flesta skrivit, det brinner! vart brinner det? ja herregud, har ni aldrig sett en brand förut eller hört att det brunnit någonstanns.

sen en annan sak! vad jag stör mig på alla som skriver, "puss på dt " är det så svårt att skriva "puss på det" jag menar, det är ju bara en enda bokstav som fattas! ett E !

jaja. idag var vi som sagt på middag hos farmor och farfar. sen hamnade vi hos mamma och pappa och nu sitter jag och skriver ett inlägg brist på annat. ska strax gå och kolla på blåsningen som börjar idag, det brukar vara rätt roligt endå. imorgon ska jag mamma ante fara in till stan igen och köpa lite mera bebis saker. och mamma ska på sjukhuset.  höres!
Kommentarer
Kommentera inlägget här
Klicka i för att spara dina uppgifter
Publiceras ej