Prenumerera och dela

gammla inlägg

Publicerad 2010-02-19 01:12:57 i Allmänt

sitter och läser mina gammla inlägg som jag skrev i sommras / förra hösten! och det är sjuk vad livet kan förändras, vad som kan hända på ett år! för ett år sedan levde jag livet, träffade ante för första gången, gick i skola , hade egen lägenhet i stan, man planerade saker till studenten, planerade hur mycke som helst som man skulle hinna göra. ett år senare sitter jag här HÖGGRAVID på köpet och har flyttat ihop med ante! men det är absolut ingenting jag ångrar. ångrar inte en sekund över mitt val:)

nio månader av denna resa har snart gått, det har varit motgångar och man har fått kämpat. händer så mycke saker som man inte har förväntat sig. man har vuxit ifrån vissa saker, fått nya intressen, tappat kontakten med vissa. man har fått höra många olika kommentarer.

minns i vecka 18-19 när vi var iväg på vårat första ultraljud, vilket var något av det häftigaste och underbaraste jag gjort. att se sitt egna lilla barn, att man faktiskt hade någonting i magen.. egentligen är det inte förens nu man verkligen insett att snart ska man bli mamma..

veckorna bara springer iväg.. inte alls länge kvar tills man ska påbörja den nya resan i livet.



Kommentarer
Postat av: anonym

Kommentar publicerad 2010-02-19 06:35:46

jag säger bara lycka till!

Postat av: Anonym

Kommentar publicerad 2010-02-20 12:07:06

När ska jag fixa bloggen då?

Kommentera inlägget här
Klicka i för att spara dina uppgifter
Publiceras ej