Prenumerera och dela

mage v:37

Publicerad 2010-02-23 00:55:45 i Allmänt




här är en bild som ganska många har tjatat om, en bild fram i från på min mage. lovar att jag ska bli bättre på bilder i bloggen. här är min mage just nu i vecka 37, större får den inte bli! den är nog tung, det känns som växer den mera så spricker den! haha

kan meddela att det är 30- ute just nu. inte direkt någon höjdare! hinner bara gå ut som är man vithårig.

idag hos bm gick det bra, hittade inget fel på mig som tur va hehe. en annan läkare monica fick känna om hon tyckte att huvudet låg neråt på barnet och det tyckte hon. skönt! förhoppningsvis så slipper jag snittas.

pratade med ante för ett tag sedan, lät som han vart ganska sen hem, så hinner nog somna innan han kommer! ska strax gå och tvätta bort sminket och borsta tänderna. imorgon är det föräldrargrupp igen och då ska vi se förlossningsfilm. längtar*


Kommentarer
Postat av: Linnea

Kommentar publicerad 2010-02-23 07:22:39

Jaa, de förstår jag. Förlossningen är det bästa och mest spännande med hela graviditeten! Jag verkligen längtar tills nästa gång, hoppas du får en lättsam förlossning :)

Postat av: Carina

Kommentar publicerad 2010-02-23 10:25:11

Vilken gomage ;-) men jag förstår att du e lite less på den nu,men snart kommer bebben!så du ska se va fort man glömmer...Ha en bra tid framöver & jag hoppas att du slipper snittas,alltid lättare att komma iform igen efter en vanlig förlossning =)

Varma goa kramar från mig..

Postat av: Johanna

Kommentar publicerad 2010-02-24 15:49:24

vill ochså ha en bebis mage!

Postat av: Anonym

Kommentar publicerad 2010-02-25 18:57:56

sötemage :-)

Kommentera inlägget här
Klicka i för att spara dina uppgifter
Publiceras ej