Prenumerera och dela

Mitt 2010

Publicerad 2010-12-30 23:09:45 i Allmänt

1.Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
ja födde barn

2. Höll du något av dina nyårslöften?
hade faktiskt inga

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
jajamen.

4. Dog någon som stod dig riktigt nära?
ja 

5. Vilka länder besökte du?
inga länder alls faktist.

6. Är det något du saknar år 2010 som du vill ha år 2011?
ja körkort, och det SKA fixas!

7. Vilket datum från år 2010 kommer du alltid att minnas?
29 mars.

8. Vad var din största framgång 2010?
har gått igenom en hel del och har blivit stakrare utav det. har blivit starkare som person.

9. Största misstaget?
det vill jag inte skriva här.

10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
efter förlossningen fick jag njurbäckeninflamation och fick ligga på sjukhus.

11. Bästa köpet?
har inget

12. Vad spenderade du mest pengar på?
mat och julia

13. Gjorde någonting dig riktigt glad?
min familj

14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2010?

15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
för det mesta gladare

16. Vad önskar du att du gjort mer?
tänkt lite mer på mig själv.

17. Vad önskar du att du gjort mindre?
gråtit

18. Hur ska du tillbringa julen?
firade med släkt och min familj.

19. Blev du kär under 2010?
ne jag har redan pojkvän.

20. Favorittidning?
mode tidningar

21. Favoritprogram på TV?
ensam mamma söker.

22. Hatar du någon nu som du inte hatade i början av året?
ne mer ogilla

23. Bästa boken du läste i år?
tyvärr finns inget tid till sånt

24. Största musikaliska upptäckten?
inget

25. Något du önskade dig och fick?
ja två saker,tatuering och den andra tänker jag inte skriva här.

26. Något du önskade dig men inte fick?
ne

27. Årets bästa film?
kommer aldrig ihåg namnen på filmerna

28. Vad gjorde du på din födelsedag 2010?
va ledsen

29. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
ja de är väl klart de finns saker som kunnat gjort något bättre.

30. Vad fick dig att må bra?
julia,ante

31. vad önskar du dig av år 2011?
att min bror blir frisk. och att det året kommer bli bättre!











Kommentarer
Postat av: Anonym

Kommentar publicerad 2010-12-31 00:25:23

gott nytt år fina du;;;)))

Kommentera inlägget här
Klicka i för att spara dina uppgifter
Publiceras ej