Prenumerera och dela

har blivit utmanad.

Publicerad 2010-12-04 00:25:44 i Allmänt

Berätta fyra sanningar om dig själv.
är rädd för mörker .
är väldig känslig av mig men visar det nästan aldrig.
jag älskar vitlök.
plattar alltid håret, egnentligen har jag lockigt men tycker det är fult (på mig)

Berätta fyra saker som du gjort idag
varit i sundsvall med ante
varit på kontroll
ätit chips
ätit chokladkaka
 
visst är jag nyttig? hi

skriv fyra saker du har på dig
har faktiskt bara två saker på mig,
bh
trosa

skriv fyra saker du hatar
blod
folk som vill första för andra
falska människor
äckliga gubbar

personer du älskar (ingen speciell ordning)
ante
julia
min mamma och pappa
mina vänner.

skriv fyra personer du utmanar
det
orkar
jag
inte

goodnight people
Kommentarer
Kommentera inlägget här
Klicka i för att spara dina uppgifter
Publiceras ej