Prenumerera och dela

tröttare tjej

Publicerad 2010-08-31 15:06:09 i Allmänt

är verkligen hur trött som helst! men har bestämt att jag inte ska ta någon tupplur hehe , har precis gjort klar andra tru test boken, så imorgon blir det den tredje! men måste nog repetera denna bok en gång till innan jag lämnar in.

julia vaknade tre inatt och var vaken ungefär till strax efter fem, förstår inte varför hon blivit såhär, man bli alldeles knepig om dagarna och nu när jag håller på med körkortet så vill jag inte att hon fortsätter såhär, är man trött så funkar ingenting, iaf inte för mig.

ska sätta upp ett hjärta och en text ( kärleken över vinner allt ) i sovrummet, kommer bli fint. kan visa en bild när det är klart..

sen så tror jag att våran lilla tjej börjar bli sjuk, hon låter alldeles tät i luftrören! får se hur det är i morgon annars måste jag nog ringa på sjukstugan.

ne nu hämta tvätten..

Kommentarer
Postat av: katarina

Kommentar publicerad 2010-08-31 19:19:02

hej emma! ja jag vet precis hur det är,har själv en liten tjej som blev så där runt 4 mån ålder!små gnällig o vaken på nätterna, o får man dåligt med sömn så funkar man inte så är det bara! men rätt vad det är så vänder allt o då finns det inge mer underbart än deras leende när man vaknar,små armar som sträcker sig efter en! då är den jobbiga tiden glömd, det kan jag lova!sen är det ju tur att man är två, man får hjälpa varann så gott det går! min patrik var underbar under den jobbigaste tiden! nu njuter vi varje dag av våran felisia! så håll ut snart kommer ni att få sova!/kram

Kommentera inlägget här
Klicka i för att spara dina uppgifter
Publiceras ej