Prenumerera och dela

livet på bb

Publicerad 2010-08-04 21:46:51 i Allmänt

kollar på tv serien livet på bb, jag minns faktiskt min förlossning väl, även fast jag var rätt borta ett tag, ett tag fick ante sitta och hålla i luftgasen, orkade knappt lyfta ett finger, så fort jag sa NU!! så fick han he den mot ansiktet. haha
minns jag var så orolig för att ta ryggbedövning,dom flesta sa att det gjorde så ont! men jag kännde ingenting, när den väl började hjälpa var det som att komma till himelriket, all smärta var borta.

nu har jag lagt julia uppe på sitt rum, gav henne välling sen låg hon och jollrade på ett tag, sen somnade hon helt själv när jag gick där i från, har börjat att ge henne gröt på kvällarna så hon ska hålla sig lite längre innan hon bli hungrig på nätterna,den vällingen hon har nu är så mycke tunnare en den vanliga. och hon älskar verkligen gröt, mmm!! låter de så fort hon får in en sked i munnen.

ne nu ska jag fixa lite saker, sen blir det nog sängen, är rätt trött. godnatt!

Kommentarer
Postat av: Marie

Kommentar publicerad 2010-08-06 11:20:54

Hur fungerar det med Nutramigen? Kram

Kommentera inlägget här
Klicka i för att spara dina uppgifter
Publiceras ej