Prenumerera och dela

sjukling

Publicerad 2010-04-07 22:08:48 i Allmänt

är vad jag är! har åkt på feber och en rejäl infektion i kroppen! har haft feber enda sen förlossningen och haft jätte ont när jag varit uppe och gått så jag knappt har kunnat stått upp. så idag åkte vi på sjuktugan så jag fick göra prover och tur var väl det! hade ett jätte högt srp nästan 200 och normala fall ska de ligga på 6, så fick gå till lärkaren på direkten så jag fick ut skrivet antibiotika så nu hoppas jag på att bli bättre! annars måste jag åka in till östersund på sjukhus.

efter jag gjort lite prover åkte jag hem och sov, mamma fick ta hem Julia en stund så jag fick sova riktigt. har man henne hemma så sover man inte alls lika bra. Julia vägde iaf 3990 och var 52v lång:) så nu börjar hon bli stor tjej.

imorgon kommer ochså eva hit på hembesök. det går nog bra. nu ska jag borsta tänderna och lägga mig . godnatt.
Kommentarer
Postat av: josefine

Kommentar publicerad 2010-04-07 22:11:21

krya på dig! :)

Postat av: Mariana

Kommentar publicerad 2010-04-08 14:44:35

så var de för mig med fast jag låg på 170 :p men jag fick ligga kvar ja så var glad att du slipper allt de där.. hade du frossa oxå?

Postat av: Mariana

Kommentar publicerad 2010-04-08 20:55:47

hade fått urinvägsinfektion upp till njurarna trodde dom iaf, men jag fick nån medicin iaf genom intravenös eller vad de nu heter :p låg inne i en vecka nästan så de var ju lagomt roande.. men hoppas du slipper det där för det var skit jobbigt :P

Postat av: linnea

Kommentar publicerad 2010-04-09 11:20:51

hoppas du blir piggare! :( jobbigt att vara sjuk när dom är så små bebisarna!

Kommentera inlägget här
Klicka i för att spara dina uppgifter
Publiceras ej