Prenumerera och dela

Ny Mobil

Publicerad 2010-04-22 17:09:34 i Allmänt


äntligen så har jag min efterlängtade mobil:) fick den på posten idag. så fin!

nyss kommit hem från mamma och pappa, väntar på att ante ska komma hem så jag kan sätta på riset för vi har inget vatten just nu. så tänkte att han skulle få he igång det så fort han kommer hem. har ingen aning hur man gör. idag har jag cyklat för första gången på flera år haha var faktiskt rätt kul och skönt! cyklade för att sola så imorgon blir det nog en cykel tur dit igen.

annars är allting bra. Julia sover just nu ute i vagen så fort hon är ute sover hon i flera timmar. inatt har hon varit vaken rätt mycket. så hoppas jag får sova mera inatt. igår var jag och mamma ut och gick runt kullsta, får se om jag hinner gå den rundan ikväll med. vet inte om malin och dalle skulle komma, återstår att se.

tjing

Kommentarer
Postat av: anonym

Kommentar publicerad 2010-04-22 21:42:52

snygg mobil,snygg ägare!

Kommentera inlägget här
Klicka i för att spara dina uppgifter
Publiceras ej