Prenumerera och dela

skolaaaa.

Publicerad 2009-09-29 12:03:20 i Allmänt

sitter på skolan och inte gör någonting som vanligt, börjar bli ganska less på att sitta och åka in och ska göra en uppgift som tar en halvtimma och sen sitta och vänta tre timmar till och vänta tills nästa grej jag får göra. fattar inte hur dom har tänkt att jag ska hinna med allt till jul, kommer knappst hinna göra det när jag bara för göra en uppgift om dan . nästa vecka ska jag och linnea hålla i en konferens blir nog roligt, ska fixa fika, macka, kaffe , frukt. inte så anstängande precis!

något mera finns det väl inte så mycket att skriva om? egentligen finns det rätt mycke jag skulle kunna berätta, men ni får vänta=) hejdå.
Kommentarer
Postat av: Linnea

Kommentar publicerad 2009-09-29 19:46:43

Jag förstår det, jag minns vilken känsla det var att få se att det verkligen levde någonting där inne!

Kommentera inlägget här
Klicka i för att spara dina uppgifter
Publiceras ej