Prenumerera och dela

jag vill ha vinter

Publicerad 2009-09-08 10:55:06 i Allmänt

hejsan.

satt nyss och funderade och kom fram till att jag vill att vintern ska komma, det är faktiskt rätt mysigt med snö :) och när det börjar bli mörkare på kvällarna och kallare. sånt väder som det är nu vill jag inte ha, tycker inte om hösten. pratade med min mentorn idag så ska åka upp på skolan senare så vi ska lägga upp ett schema så jag hinner klart med allt till jullovet, tycker det är lite knepigt att jag ska behöva prya i 7 veckor nu tillsammans med dom andra när jag heldre kan sitta i 7 veckor och ta igen allt jag missat i skolan och att jag gör klart saker som egentligen ska vara klart i juni, men jag måste vara klar till jul. dom andra får faktiskt 6 månader mer tid en mig att göra klart sitt slutbetyg på. så måste ta upp det idag så kanske jag slipper prya. att göra klart saker i skolan är viktigare en att prya.

nu har jag pratat med min mentor och det lät som allt kommer att lösa sig, och jag slipper prya i två veckor. så då har jag chansen att göra klart dom små uppgifterna jag inte har lämnat in sen förut, så nu får jag iaf g i dom ämnerna. nu sitter jag och väntar på att madde ska sluta. ikväll börjar andra avenyn ochså, wiee !!


sluta glo som ni aldrig sätt en människa förut. - idioter.
Kommentarer
Postat av: din lilla syster!

Kommentar publicerad 2009-09-08 14:45:35

Jag glömde säga att, andra avenyn börjar 9 o idol 8 , så de e grett att man kan se båda ;D

Wiiee

Kommentera inlägget här
Klicka i för att spara dina uppgifter
Publiceras ej