Prenumerera och dela

ååh

Publicerad 2009-09-20 23:28:11 i Allmänt

satt nyss och kollade på bilder sen min klasskompis robin hade varit på clarion och sovit över en natt, eftersom han pryar där så hade han fått en vipp rum, så himla fint. kom och tänka på natten alla hotell elver fick sova över en natt på scandic gratis som skolan bjöd på, jag, linnea och robin hade ett rum, fyfan vad kul vi hade! fick massa minnen där ifrån nu, massa skratt & flum, tror jag och robin låg vaken till 6 och bara skrattade och berättade hemska historier för varandra. så fort jag får tid och har pengar så ska jag banne mig hyra ett hotell rum haha, vart så avensjuk så måste göra de. mysigt är de ju ochså:)

ja, helgen har gått så sjukt fort, tyckte nyss det var fredag och imorgon är det måndag igen, har fixat i huset i helgen, vart så fint så:) och värme har vi fått ochså ennu bättre! är fortfarande hemma i hammarn för att i morgon ska jag på sjukstugan och ta prover, har inte mått så bra nu på slutet så måste kolla upp allt. sen ska jag fika med malin :) blir trevligt. ha det bra ! puss
Kommentarer
Kommentera inlägget här
Klicka i för att spara dina uppgifter
Publiceras ej