Prenumerera och dela

roligt liv

Publicerad 2009-10-11 13:05:09 i Allmänt

en person värkar att ha, först så är den någon som loggar in på min msn hela tiden och skriver till personer och säger att det är jag . sen när jag skulle logga in på hotmail idag så hade jag fått ett brev om att idag ändras mitt lösenord till bloggen för jag hade tydligen varit inne på bloggen igår och ändrat mitt lösenord, men som tur var så godkände jag inte länken så det vart inte nytt lösenord, men nu har jag ändrat ett nytt lösenord en då, så nu kommer den förhoppningsvis inte in på min blogg! är det någon som vet hur man ändrar lösenord på msn ochså så säg till!

söndag idag, inge rolig idag tycker jag, skola imorgon och vi har klassfoto, men jag vet verkligen inte vad jag ska vara för någonting. känns inte ens som ett roligt skolfoto. men det kanske blir ett roligt, får se:) någonting roligt har jag inte att skriva heller, är mest bara fundersam och less hela tiden! hej hej
Kommentarer
Postat av: Mariana

Kommentar publicerad 2009-10-11 14:39:42

men de är väl bara att du trycker på glömt lösenord så får du ett nytt som du sen ska ändra :p så var de för mig iaf när jag bytte för jag visste inte hur man gjorde så jag tryckte på glömt lösenord :)

Postat av: HANNA

Kommentar publicerad 2009-10-11 14:58:21



Har just nu en frågestund igång, så fråga gärna vad du vill! Kram

Postat av: millie

Kommentar publicerad 2009-10-11 15:25:42

kan vara så att den som kunde lösenordet till din msn gått in på blogg.se och trckt på ''glömt lösenordet?'' för att kunna få ett nytt lösenord i din mail så den kan sabba hela bloggen

Postat av: Maja.

Kommentar publicerad 2009-10-11 15:40:05

Fin blogg du har:)

Kommentera inlägget här
Klicka i för att spara dina uppgifter
Publiceras ej