Prenumerera och dela

onsdag

Publicerad 2009-10-28 19:23:14 i Allmänt

redan onsdag idag vart tar dagarna iväg egentligen? går verkligen hur snabbt som helst, kan ochså meddela att jag har gått in i veckan 20 i graviditeten, jag har alltså gått halva av min tid! det har verkligen gått hur snabbt som helst. hitills så har det varit en undrarbar resa, det har varit motgångar och man har fått kämpat, men till slut så får man ut någonting alldeles underbarnt! jag längtar verkligen till våran lilla bebis är här :)

förra veckan så var vi ju på uldraljud det var verkligen häftigt att se sin lilla krabat där inne, att se att det verkligen fanns någonting innut i magen. man såg hur tydligt som helst att det fanns en liten bebis där inne.

igår kväll for vi upp till joel och carola, spelade buzz och ett annat spel som nästan var som monopol klockan 4 imorse gav vi upp:P tror att alla började bli lite trötta hehe. idag har jag träffat madde en sväng sen har jag mest varit hemma och vilat. imorgon ska jag ante joel & carola fara till sundsvall, hoppas man hittar någonting,fast det brukar inte vara så svårt. nu ska jag kolla på tv med sofie , puss
Kommentarer
Kommentera inlägget här
Klicka i för att spara dina uppgifter
Publiceras ej