Prenumerera och dela

fortfarande ont

Publicerad 2009-10-31 16:00:31 i Allmänt

har fortfarande ont i tanden jag lagade hos tandläkaren i tisdags, kan inte riktigt äta på den sidan eller dricka något kallt. har jag fortfarande ont till veckan får jag nog ringa om en ny tid.

idag är det halloween och på den dagen gör jag ingenting speciellt! finns ju ingenting att göra hitills iaf, men man vet ju aldrig vad kvällen har att bjuda på. sen anonyma kommentarer, jag kommer inte kunna svara på dom om jag inte vet vilken adress jag kan svara på eller vilket namn, så det vore bra om ni skrev era namn iaf. :) så kanske man har någon aning om vilka som läser bloggen är ju iaf över 100 stycken några dagar. var upp på morfars grav idag och tände ett ljus ochså. ganska fint när nästan alla gravar är tända med ljus:)

nu ska jag gå, ha en bra kväll

Kommentarer
Kommentera inlägget här
Klicka i för att spara dina uppgifter
Publiceras ej