Prenumerera och dela

uppdatering

Publicerad 2009-11-14 21:34:57 i Allmänt

hej igen, ska försöka att få till en ny design på min blogg, men det går verkligen inte bra & den gör inte som jag vill, har iaf lyckats att byta rubrik stil haha . men Line har tipsat mig om en jätte bra sida som visar precis steg för steg hur man ska göra, men jag har så bråttom när jag håller på med sånt där och vill att allt ska vara klart & funka på en gång så jag ger upp så lätt när det inte funkar. lär endå sluta med att nån snäll stjäl får hjälpa mig:) för nu är jag riktigt less på min design, har haft den för länge.

var för en stund sedan ute och gick med frank, nettans hund och fy bubblan vad halt det var ute, höll på att falla omkull flera gånger. och regnade gjorde det ochså. inge roligt väder, jag som trodde snön skulle stanna kvar,nu är det bara slask och blött. men de är ju inte sista gången snön är på väg hoppas jag! nej nu ska jag försöka luska vidare på designen:P
Kommentarer
Postat av: Anonym

Kommentar publicerad 2009-11-15 08:41:48

Hoppas du lyckas fixa :D

Postat av: Carolina

Kommentar publicerad 2009-11-15 14:49:38

sv; ja, fan vad kul de skulle ha varit. vi får ta och bestämma någon dag nu snart :D

Kommentera inlägget här
Klicka i för att spara dina uppgifter
Publiceras ej