Prenumerera och dela

onsdag mitt i veckan

Publicerad 2009-11-18 17:43:29 i Allmänt


denna bild är för tre år sedan, så fort jag kollar på bilden
så saknar jag mitt hår! mitt långa hår som jag hade, varför
ska man vara så dum att färga det så att det går av? har fortfarande
ångest över vilken färg jag ska ha på mitt hår, blondin eller
brunett eller blonda slingor bara... ja nu har man en till sak
att fundera över.

idag hade vi nationella, gick galant.. tror jag haha ! men det känndes
att gå bra, jag hade nog förvänta mig att det skulle vara svårare
tycker lärarna får ut som att de ska vara svårt. men man fick välja att
skriva om olika saker som fanns att välja på i ett häfte, jag valde att skriva
om, bortglömt-bortskämd - relationer om familj/ syskon.
imorgon har jag praktik igen, slutar ett och då åker jag med farmor hem
som är i stan. hejs
Kommentarer
Postat av: Mariana

Kommentar publicerad 2009-11-18 19:44:01

brunett med blonda slingor skulle du passa i :)

Kommentera inlägget här
Klicka i för att spara dina uppgifter
Publiceras ej