Prenumerera och dela

hemkommen från stan

Publicerad 2009-11-05 17:15:55 i Allmänt

idag var det meningen att jag skulle praktisera första dagen på jamtli på vandrarhemmet, eftersom jag inte fick praktisera för mina dumma lärare här i hammarn. så nu måste jag iaf sitta och åka 20 mil per dag varje vecka fram till jul, tycker dom kan ha lite förståelse för mig, + att man kanske inte orkar lika mycke längre eftersom jag gått mer en halva tiden i graviditeten.

men iaf så det första jag gjorde i morse var att försova mig, ante ringde och väckte mig som tur va, fast då var redan min skjus här:P men jag tog på mig kläderna borstade tänderna och gick ut. väl inne i stan så behövde jag inte gå på praktiken hon tyckte jag skulle ta de lungt hon sa även att jag fick vara ledig imorron så att jag skulle börja praktierna nästa vecka istället:) jätte snällt. följde med mamma och viktor på sjkhuset sen gick jag på stan och köpte gardiner och "tabletter" till bordet och en jullampa. nu har jag äntligen kommit hem, är så slut i kroppen och har börjat fått så himla ont i ryggen längst ner, har haft det några dagar nu. nu ska jag dricka upp min julmust och börja med nån mat.


här får ni en liten bild på min "lilla mage" kanske inte så liten längre:P
Kommentarer
Postat av: ida

Kommentar publicerad 2009-11-05 17:55:48

haha! vilken fin pojkmage! är ni säker på att det inte är två!

Postat av: josefine

Kommentar publicerad 2009-11-05 19:35:42

oj, de va inte en liten mage de:)

Postat av: Mariana

Kommentar publicerad 2009-11-06 07:43:00

nej det har vi inte :) vi vill att de ska bli en överraskning :) hehe ni då?

Postat av: Mariana

Kommentar publicerad 2009-11-06 17:43:44

jo men precis :) sen så är de inte säkert att dom har rätt heller för de ha hänt att dom ha haft fel oxå hehe :p

Kommentera inlägget här
Klicka i för att spara dina uppgifter
Publiceras ej