Prenumerera och dela

torsdag

Publicerad 2009-03-12 15:41:33 i Allmänt

bestämde mig för att dricka igår endå, så det vart utgång började hemma hos carro och senare tog vi bussen till hellström, sen slutade kvällen här som vanligt haha men städade det lilla som var igår innan jag la mig så nu ska jag bara diska, sen är det rent och fint igen.

ska byta sängkläderna ochså för det är massa tandkräm på det, micke däckade såklart i min säng, sen skulle dom vara jävlig och smeta in han i tandkräm.. ja en skratt fick man ju. idag var det sista dagen på praktiken för den här veckan skönt, är helt slut efter att ha städad massa stökiga rum.. en positv sak var väl att jag träffade evert ljusberg, han bor på hotellet där jag praktiserar. :)

ne undra om man ska ta och lägga sig en stund och sova, vart ju inte allt för mycke sömn inatt!

ps, jag har namnsdag idag emma vicktoria :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kommentar publicerad 2009-03-13 14:47:13

Grattis i efterskott :)



/ Frida

Kommentera inlägget här
Klicka i för att spara dina uppgifter
Publiceras ej