Prenumerera och dela

ondare

Publicerad 2009-03-19 16:54:20 i Allmänt

ont i hela kroppen, hoppas jag inte börjar bli sjuk, inatt sov jag nästan igenting, men har tagit två alvedon så kanske börjar släppa lite senare.

idag satt jag och carro och planerade våran födelsedag, längtar bara ennu mera nu:D så på onsdag blir det utgång, på fredag åker jag till sundsvall och festar där, sen blir det nog party på lördag ochså, låter inte alls fel :D sen nån dag så måste jag plarnera min fest som jag ska ha, ska få ha hela huset för mig själv, vore ju säkert roligare att ha den istan men eftersom min lägenhet inte är så stor , så passar jag hellre på att ha festen i ett hus istället för en jätte liten lägenhet.

nu ska jag äta mat. ciao

Kommentarer
Kommentera inlägget här
Klicka i för att spara dina uppgifter
Publiceras ej