Prenumerera och dela

nio dagar kvar

Publicerad 2009-03-16 20:24:16 i Allmänt

tills min födelsedag , tyckte nyss carro och jag räknade från 100, och nu är det bara nio dagar kvar:) tiden går alldeles för fort. tyckte nyss jag fyllde 15 och jag och carro var alltid ute och åkte på min röda moppe haha , stackars den som köpte den sedan, vet inte hur många gånger jag och carro for åt helvete med den moppen, minns en gång när vi vart jagad av polisen så vi genade vägen genom skalgärd där man absolut inte fick göra.. men lite smart var vi, för en bil skulle inte få plast på den smala genvägen vi tog haha! så när vi skulle hem senare var vi nära på att köra över en grävling ,men vi klarade oss.. vi lever en idag :D

imorgon börjar jag klockan sex på morron känns inte så himla lockande, men skönt sen när man får sluta tidigt och dom andra nästan nyss börjat. ska få vara med i frukosten så det kanske blir kul:)
nu ska jag ta och göra någon nytta!
Kommentarer
Postat av: Carolina

Kommentar publicerad 2009-03-16 22:43:51

haha, ja den moppen var då inte hel efter den sommaren! hur många gånger lämnade ni inte in den för att laga den! :D haha. men nu börjar vi tagga inför den 25:e och krogen!!! :D<3

Postat av: Anonym

Kommentar publicerad 2009-03-17 10:11:06

Jadu tiden går fort nu. Men det är förjävla roligt att fylla 18! då vet ju jag vad vi ska göra ;D

Kommentera inlägget här
Klicka i för att spara dina uppgifter
Publiceras ej