Prenumerera och dela

fredag

Publicerad 2009-03-28 12:31:18 i Allmänt

är alltid en bra dag, fast idag är det lördag, lite sämre dagar! man mår inte alltid som man ska på dom. igår vart de fest igen, skulle vara nykter i helgen lovade jag mamma, men såklart så dök det upp annat.

och ikväll kanske det blir badtunna :) blir nog skoj. skulle egentligen åka till sundsvall igår men hade ingen skjus hem idag och eftersom dom har tagit bort alla bussar som går hem på lördagar så kunnde jag inte åka, typiskt! men jag hade minst lika roligt här hemma igår så det gör mig inget=)

nej nu ska jag gå och göra mig klar, för sen ska jag bort igen, hehe känns som jag aldrig är hemma nu förtiden, alltid är man ute på nått.

tjing
Kommentarer
Postat av: Mirry

Kommentar publicerad 2009-03-29 19:33:46

Anmäl dig till Veckans blogg och var med och tävla om en länkning!



Spana in vår söta blogg och anmäl!



www.arntyochmirry.se

Kommentera inlägget här
Klicka i för att spara dina uppgifter
Publiceras ej