Prenumerera och dela

......

Publicerad 2009-03-15 17:58:42 i Allmänt

just nu litar jag inte på någon längre... och du var den sista personen jag trodde skulle göra såhär, säga sådär! fattar inte hur en människa kan sjunka så förbannat lågt! men du är väl som alla andra, fattar inte ens vad det är för sak att bråka om har ni hört talas om kompisar! fattar precis vad du ar hållt på med, dina uträkningar på allt.. genom att fråga andra och be dom fråga mig! patetisk människa är vad du är!

jaja, malin sov här inatt. vaknade runt 10, fattar inte hur vi kunnde vakna så tidigt. sen när hon åkte hem, la jag mig igen, somnade och vaknade 5, så nu har jag packat och gjort de sista klart för stan! ennu en vecka på praktiken, nu har jag ingen alls lust att gå dit längre. men för hoppningsvis går veckan fort.

fick reda på en jobbig sak nu, en nära person dog inatt, hoppas att du får det bra där du hamnar, varför ska just allt hända på en gång?

rip<3
Kommentarer
Kommentera inlägget här
Klicka i för att spara dina uppgifter
Publiceras ej