Prenumerera och dela

alla som inte dansar

Publicerad 2009-03-26 15:43:23 i Allmänt

kvällen igår hade faktiskt kunnat varit bättre! men ja klagar inte, full vart jag och kul hade jag! sista timmen på krogen minns jag inte ens! började kvällen att vi var ute och åt på athena pizza & cider=) sen gick vi till mig och spelade kungen och drack, runt halv 11 gick vi på krogen, inte alls så mycke folk som jag trodde, men när klockan vart 12 var de massa folk uppe på dansgolvet :) träffade många personer som man inte sätt på ett tag så det var kul, dock ångra jag att jag träffade visa, kommer ha sån sjukt ångest imorgon på skolan ! vill inte ens kolla på bankomat kortet längre, tur att man vart bjuden av lite olika personer ochså hähä .

när jag vaknade imorse var det både personer jag kännde och inte kännde i lägenheten haha .. lägenheten ser förjävlig ut gruvar mig för att börja städa,men det är skönt när det är gjort så ska nog börja med det!

men innan det så måste jag säga att jag är sjukt besviken på visa av mina kompisar!

Kommentarer
Kommentera inlägget här
Klicka i för att spara dina uppgifter
Publiceras ej