Prenumerera och dela

2 dagars

Publicerad 2009-03-08 12:33:15 i Allmänt

är över.. är rätt så sliten nu! fast inte lika sliten som i fredags, den natten/morgonen tog verkligen kål på mig ! fast är det inte så det ska vara, tror jag kom hem runt halv 6-6 . inatt kom jag hem klockan 4 och deckade på en gång, vaknade halv 7 att jag fortfarande låg med kläderna på haha, men sen bytte jag om jag la mig och vaknade 11 av att mamma kom in,

ska strax hoppa in i duschen så man känner sig lite piggare! sen ska jag städa på rummet, sen packa sen blir det till att åka tillbaks till stan igen, så då ska jag ringa markus får väl se vad vi hittar på, sen så ska jag vara med carro ochså, hon ska bo hos mig en tid framöver, :D får väl se om vi kommer va levande när 2 veckor är över! haha

ha det bra. puss
Kommentarer
Postat av: Carolina

Kommentar publicerad 2009-03-09 09:19:19

haha, jadu de är nog frågan de, och nu sitter jag hlt upp och ner i din lägenhet alldeles ensam och väntar på att tiden ska gå fortare!! :(

Kommentera inlägget här
Klicka i för att spara dina uppgifter
Publiceras ej