Prenumerera och dela

14:30

Publicerad 2009-03-21 14:26:27 i Allmänt

tillbaka till hammarn igen, igår åkte jag och mamma in till stan och handlade lite presenter till mig, eller jag fick visa lite saker jag önskade mig, så nått som jag pekade ut hoppas jag att jag får :)

igår åkte jag på fest i bispgården, och hade hur kul som helst, verkligen kul att träffa folk som man inte träffade på verkligen hur länge som helst, så det var kul=) senare åkte vi på efterfest på hammarn,sen runt halv 7 väckte jag mattias som hade däckat i soffan och gick hem.

vaknade av att sanna ringde och väckte mig runt halv 2, så nu låter det som att det blir en återställare ikväll igen ;D full fart igen. nu sak jag gå och äta lite så man kanske piggnar till.

sup och svälj trevligt helg.
Kommentarer
Postat av: Magda

Kommentar publicerad 2009-03-21 23:10:24

Hörreduru, på måndag fåru allt va frisk för jag bytte me Desiree så du ska få plågas med mig hela kvällen:D höhö

Postat av: Emmet

Kommentar publicerad 2009-03-22 10:23:57

Det blir nog jobb i Hammarn tror jag ;)

Postat av: Magda

Kommentar publicerad 2009-03-24 01:50:39

haha, du hade inte vågat stanna hemma! Ja, måste varit den roligaste kvällen på det där dårhuset faktiskt:D Hoppas du får lika kul i morgon HÖHÖ

Kommentera inlägget här
Klicka i för att spara dina uppgifter
Publiceras ej