Prenumerera och dela

00:10

Publicerad 2009-03-31 00:11:26 i Allmänt

ligger och försöker sova men det går verkligen inte, har världens huvudvärk & mår illa, så passar väl på att skriva lite då. imorse var jag hur nära som helst att försova mig, skulle upp fem imorse eftersom bussen gick halv sju, hade inte pappa kommit och väckt mig kvart över fem så hade jag aldrig tagit mig upp.

helgen gick snabbt som vanligt, lördagskväll var vi några som badade badtunna i skaltjärn , trevligt, visa vart ju fullare en andra! haha, själv drack jag inte så mycke, började må illa måste ha varit för de va alldeles för varmt i vattnet! sen åkte vi på fest ,träffade lite oväntat folk som ja inte hade hoppas på att träffa med tanke på hur du gjorde sista gången vi sågs! undra vem som beter sig som en 15 åring? jaja jag och deborha hade iaf skoj=)

söndagen var rätt seg men slapp, låg bara hemma på soffan och inte gjorde någonting, men de behövdes! nu väntas en vecka istan,men de ser ut att bli rätt slapp, och på fredag är man ledig, skönare!

nu ska ja sova, försöka iaf! kram

Kommentarer
Kommentera inlägget här
Klicka i för att spara dina uppgifter
Publiceras ej